როგორ ავდგეთ დილით ადრე (6 რჩევა)

ადამიანების ნაწილს სხვადასხვა მიზეზით უნდათ, რომ დილით ადრე ადგომა შეძლონ. ზოგი სამსახურის გამო, ზოგსაც უნდა უბრალოდ ბევრი რამე მოასწროს.  აქვე უნდა აღვნიშნოთ, რომ გვიან ადგომასაც შეიძლება ჰქონდეს თავისი უპირატესობები მაგრამ  ამ შემთხვევაში   ჩვენ გთავაზობთ  6 ხერხს, რომელიც გაგიადვილებთ დილით ადრე ადგომას.

  • მაღვიძარას ხმად დააყენე ენერგიული მუსიკა, დაახლოებით ისეთი, როგორიც სპორტდარბაზებშია ჩართული (Work out motivation music)
  • არასდროს ისარგებლოთ snooze - ფუნქციით. ადრე გაღვიძების ჩვევაში გადასვლის ერთ-ერთი მტერი სწორედ snooz არის. როგორც კი დარეკავს მაღვიძარა შეეჩვიეთ რომ ადგეთ მაშინვე.
  • დალიეთ ჭიქა წყალი ადგომისთანავე, დაგეხმარებათ დეჰიდრატაციის დაძლევაში ამავე დროს გამოაფხიზლებს ორგანიზმს უკეთ.
  • ადგომისთანავე 60 წამის განმავლობაში შეასრულეთ რამდენიმე აერობული ვარჯიშის მოძრაობა. რომელიც დაეხმარება თქვენს გულ-სისხლძარღვთა სისტემას მოვიდეს მწყობრში.
  • პირველ რიგში გააკეთეთ ყველაზე მნიშვნელოვანი საკითხები. როგორც კი გაიაზრებთ რაღაცაზე, რომ ეს ძალიან მნიშვნელოვანია მაშინვე ფხიზლდებით ამიტომ პირველ რიგში ყველაზე მნიშვნელოვან საკითხებს დაუთმეთ დრო.
  • მიირთვით საუზმე - მოგცემთ ენერგიას და ძალას რათა აქტიურად დაიწყოთ დღე, მეორეს მხრივ თქვენს წონაზეც დადებითად აისახება თუ დილით კვებას შეეჩვევით.
  • რედიენტი გასახდომი წამალი
    Read 4166 times