5 შეცდომა, რომელიც შეიძლება აფერხებდეს წონაში კლება

1. უკოფეინო ყავა
ყავა ახდენს ცენტრალური ნერვული სისტემის სტიმულაციას. კოფეინი აჩქარებს მეტაბოლიზმს 15%-ით სამი საათის ვადით. ამიტომ ჯობია უკოფეინო ყავას ჩვეულებრივი ამჯობინოთ.



ბოლო კვლევების თანახმად დღეში 3 ჭიქა ყავა ამცირებს გულ-სისხლძარღვთა დაავადებების, დიაბეტის, და ასევე სიბერეში მეხსიერების დაკარგვის რისკს.

თუ ყავა თქვენში იწვევს იჟოგას, ჯობია მოერიდოთ მას.

2. ჰერკულესი ან პური საუზმეზე
ჰერკულესი და რუხი პური სასარგებლო პროდუქტებია, მაგრამ შეცდომაა საუზმეზე ნახშირწყლების მიღება ცხიმების გარეშე.

ამას აქვს ორი მიზეზი: სუფთა ნახშირწყლოვანი საუზმის შემდეგ მალე მოგშივდებათ და შეჭამთ სადილზე მეტს. მეორე მიზეზია: ცილებს ჭირდება მეტი ენერგია გადასამუშავებლად ეს კი ააქტიურებს ცვლის პროცესებს.

მიიღეთ საუზმეზე 20გრ ცილა. ეს შეიძლება იყოს ერთი ცალი კვერცხი ან 1ც იოგურტი.

3. არ გაქვთ შიმშილის გრძნობა ვარჯიშის შემდეგ და არ ჭამთ
კუნთოვანი მასის გასაზრდელად აუცილებელია შიმშილის გრძნობა და მისი დაკმაყოფილება 1 საათის განმავლობაში.


4. არღვევთ ძილის რეჟიმს
ბოლო კვლევებით დადგინდა რომ უძილო ღამეები (ან გვიან დაძინება) ანელებს ნივთიერებათა ცვლას.


5. არ სვამთ საკმარისი ოდენობის წყალს
მეტაბოლიზმი დამოკიდებულია ორგანიზმში არსებულ სითხეზე. თქვენ კარგავთ სითხეს ყველა ამოსუნთქვაზე, მაშინაც კი თუ არ იოფლებით.


როგორ გავიგოთ რომ წყალს ვსვამთ ნორმალური ოდენობით?
შარდი უნდა იყოს ღია ფერის, თუ ის უფერული ხდება ე.ი ძალიან ბევრ წყალს სვამთ, თუ ის მუქდება ე.ი ცოტას სვამთ.

დალიეთ წყალი ყოველ ჯერზე როცა იგრძნობთ წყურვილს. სამუშაო მაგიდაზე დაიდგით წყალი, რომ არ მოგიწიოთ ადგომა ან უარის თქმა წყალზე თუ ძალიან დაკავებული იქნებით.

რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 3274 times