ფორმაში ჩადგომა მშობიარობის შემდგომ

წონაში კლება ორსულობის შემდგომ მეტად მნიშვნელოვანი საკითხია, ვინაიდან ქალების უმეტესობა ორსულობისას წონაში იმატებს.  რა თქმა უნდა ამ პერიოდში გაძლიერებული მადა, ზედმეტი კილოგრამები  და ნაკლები ფიზიკური აქტივობა ნორმალური მოვლენაა, თუმცა ორსულობის შემდგომ დისკომფორტის შემქმნელია.

ორსულობისას ქალი დაახლოებით  იმატებს  12 კგ-ს ზოგ შემთხვევაში მეტს, ზოგ შემთხვევაში ნაკლებს.

ბავშვის წონა:  3-3,5 კგ

პლაცენტა  700 გ.

ამნიონის სითხე  1 კგ

საშვილოსნო  1 კგ (ზომაში იმატებს

სისხლის მოცულობა იმატებს  1,4-1,8 კგ-მდე.

 დამატებითი სითხე  1,4-1,8 კგ

მკერდი 1 კგ (იმატებს ზომაში)

ცხიმები  2,7-3,6 კგ.

ორსულობის პერიოდში ზოგ შემთხვევაში ზედმეტი ფიზიკური დატვირთვა რეკომენდირებული არ არის, ამიტომ ძნელია ფიზიკური აქტივობით წონის დაბალანსება,  თუმცა ჯანსაღი კვების შენარჩუნება შესაძლებელია და საუკეთესო გამოსავალს წარმოადგენს.

რაც შეეხება ორსულობის შემდგომ წონაში კლებას:

  • ეცადეთ მიირთვათ მეტი ხილი, და ბოსტნეული. ანუ ის საკვები, რომელიც დიდი ოდენობით შეიცავს ბოჭკოებს. 
  • იკვებეთ მცირე ულუფებით.
  • ეცადეთ თქვენს გარშემო მეტი იყოს ჯანსაღი საკვები. რა გარემოსაც შეიქმნით, თქვენც შესაბამისად მოიქცევით.
  • ეცადეთ ერთმანეთისგან გამიჯნოთ მადა და შიმშილი. იკვებეთ მხოლოდ მაშინ, როცა გშიათ და არა მაშინ, როცა გინდათ.
  • დაიწყეთ მცირე ფიზიკური აქტივობა.
  • განსაკუთრებით სასურველია მუცლის კუნთების და ბარძაყის კუნთების ვარჯიშები.

რედიენტი წარმოადგენს წონაში კლების ეფექტურ საშუალებას, რომელიც დაგეხმარებათ აკონტროლოთ მადა, ხელს უწყობს ცხიმების წვას და აფერხებს მათ ახლად წარმოქმნას. რედიენტთან ერთად მშობიარობის შემდგომი წონაში კლება გაცილებით მარტივია. 

  • რედიენტი არ გამოიყენება ლაქტაციის პერიოდში.
რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 4419 times