მაღალ ცილოვანი დიეტა

 მაღალ ცილოვანი დიეტა წარმოადგენს დიეტის ფორმას, რომლის დროსაც  დიდი ოდენობით ხდება ცილების მიღება, მისი საერთო ოდენობაც და  პროპორციული წილიც საერთო მიღებულ კალორიებში მაღალია.  ცილოვან დიეტას ხშირად მიმართავენ სპოტსმენები, ბოდიბილდერები და იმ შემთხვევაში, როცა საჭიროა კუნთოვანი ქსოვილის განვითარება და ცხიმების შემცირება.  ზოგჯერ ცილოვანი დიეტა ერევათ დაბალ კალორიულ დიეტაში სადაც კალორიების ჯამური ოდენობა დაბალია და მხოლოდ ცილის წილი იმატებს ნახშირწყლების და ცხიმების შემცირების ხარჯზე.

 

გავლენა ჯანმრთელობაზე:

 დღეში  200 გრამი ცილების მიღება, თუ სხვა საკვების მიღება (ცხიმები, ნახშირწყლები)  არ მოხდა ადეკვატურად, შეიძლება განვითარდეს სიკვდილიც კი. ე.წ. კურდღლის შიმშილით.  ხოლო 285 გრამი ცილა დღეში სიცოცხლისთვის საშიშია, მიუხედავად იმისა სხვა რა კალორიებს იღებას ადამიანი.

ხანგრძლივი ცილოვანი კვება აზიანებს თირკმელებს,

საკვები, რომელიც ცილის მაღალი შემცველობით გამოირჩევა.

  • სოიო (იზოლირებული ცილით) 80 გ. 100 გ-დან.
  • მოხარშული მწვანე სოიო 12 გ -100 გ-ან.
  • რძისგან (შრატისგან) მიღებული ცილები -  89 გ - 100 გ-დან.
  • მიწის თხილი 24 -100 გ-დან.
  • შემწვარი ხორცი 27-34 გ -100 გ-დან.
  • ქათმის ხორცი (თეთრი ხორცი) 31- გ 100 გ დან.
  • თევზის ფილე (სალმონის) 25 გ - 100გ დან.
  • ტუნა (თევზი) 19 გ- 100 გ-დან.

 

 

რედიენტი  - წარმოადგენს წონაში კლების ეფექტურ საშუალებას,  რომელიც თრგუნავს ცხიმების სინთეზს, ამცირებს მადას,   აინიბირებს ნახშირწყლების  და ცხიმოვანი მჟავების ტრიგლიცერიდებდ გარდაქმნას.  რედიენტი უსაფრთხოა ჯანმრთელობისთვის.  დაწვრილებითი ინფორმაცია იხილეთ მოცემულ ლინკზე.

რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 6012 times