Top 10 მაღალკალორიული საკვები

ნებისმიერი საკვები და სასმელი რაღაც ოდენობით კალორიებს შეიცავს. ის სასმელიც კი რომელსაც   0 კალორია აწერია არ არის აბსოლუტური ნული, უბრალოდ მისი კალორიულობა მიახლოებულია ნულთან. ზოგადად ადამიანს  საშუალოდ  1800 კალორია სჭირდება დღის განმავლობაში.    თუცა არის საკვები, რომელიც განსაკუთრებული კალორიულობით გამოირჩევა და რომლის დიდი ოდენობით მიღება უარყოფითად  აისახება ორგანიზმის წონაზე. მაშ ასე, წარმოგიდგენთ ტოპ 10 ყველაზე მაღალკალორიულ საკვებს.

  • ზეთი და ცარიელი ცხიმი - 902 კალორია  100 გრამზე.   1 სუფრის კოვზი  117 კალორია.
  • თხილეულობა (და მცენარეების თესლები) 718 კალორია. (100 გრამზე)
  • მიწის თხილი და მიწის თხილის კარაქი 590 კალორია. ( 100 გრამზე)
  • შოკოლადი (შავი 70-85 % იანი კაკაოთი) - 598 კალორია
  • მშრალი ხილი და ჩირები  339 კალორია
  • ავოკადო 160 კალორია
  • ხორბალი 124 კალორია
  • რძე და რძის პროდუქტები 450 კალორიამდე.
  • ცხიმოვანი თევზი 262 კალორია
  • ხორცი ცხიმიანი   358 კალორია.

რედიენტი  - წარმოადგენს წონაში კლების ეფექტურ საშუალებას,  რომელიც თრგუნავს ცხიმების სინთეზს, ამცირებს მადას,   აინიბირებს ნახშირწყლების  და ცხიმოვანი მჟავების ტრიგლიცერიდებდ გარდაქმნას.  რედიენტი უსაფრთხოა ჯანმრთელობისთვის.  დაწვრილებითი ინფორმაცია იხილეთ მოცემულ ლინკზე.

 

რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 10273 times