პროდუქტები, რომლებიც შეგიძლიათ მიირთვათ ღამე

გთავაზობთ პროდუქტებს, რომელთა მირთმევაც შეგიძლიათ ღამის საათებში ისე, რომ არ მოიმატოთ წონაში.

ჭარხალი
ჭარხალი შეიცავს დიდი რაოდენობით ბეტაინს, ლიპოტროპულ ნივთიერებას, რომელიც არეგულირებს ცხიმოვან ცვლას. ასეთი რაოდენობით როგორც ჭარხალშია ის არ არის არსად. გარდა იმისა, რომ გვეხმარება ცხიმების წვაში, ბეტაინი ასევე ხელს უწყობს საკვების შეთვისებას.



მოხარშული კვერცხი
კვერცხი გამოირჩევა ცილის დიდი შემცველობით, ასევე შეიცავს სასარგებლო ცხიმებს  და არც ისე კალორიულია. შეგიძლიათ მოამზადოთ სწრაფად.

ცილოვანი ომლეტი
კიდევ ერთი ვარიაცია კვერცხის თემაზე. ომლეტი შეგიძლიათ მოამზადოთ კვერცხის ცილით, შეგიძლიათ დაამატოთ მწვანილები,  დაფქული წიწაკა, მარილი გემოვნებით და მიირთვით გემრიელად...

 

ხაჭო
ხაჭო დიდებული პროდუქტია როცა საქმე წონის შენარჩუნებას, დაკლებას ან ჯანსაღ კვებას ეხება. თუ ძალიან გიჭირთ მისი ჭამა შეგიძლიათ დაამატოთ რაიმე ხილი ან ცოტა თაფლი.

 

მოცვი
კენკროვნები ძალიან კარგია წასახემსებლად. მაგრამ მოცვი განსაკუთრებულია, გარდა დაბალი კალორიულობისა, ის მდიდარია ანტიოქსიდანტებით, რომლებიც უჯრედულ დონეზე ცვლიან ჩვენს ორგანიზმს უკეთესობისკენ, გვიცავენ ავთვისებიანი წარმონაქმნებისგან. გარდა ამისა ის შეიცავს კალიუმს, მაგნიუმს, ფოსფორს, რკინას, ვიტამინებს და მინერალებს.

სტაფილო
ტკბილი, ხრაშუნა, სასარგებლო. ასევე შეიცავს ვიტამინებს და ანტიოქსიდანტებს. ორ სტაფილოში არის დღიური ნორმა ბეტა-კაროტინი, რომელიც აქტიურად იცავს ორგანიზმს ანტიოქსიდანტებისგან. აუმჯობესებს კანის მდგომარეობას და ანაყრებს შესანიშნავად.

ვაშლი
ვაშლი არეგულირებს კუჭ-ნაწლავის ტრაქტის მუშაობას, ამცირებს ქოლესტერინის დონეს და აუმჯობესებს ძილს, ასე რომ ერთი პატარა ვაშლი თუ ღამე შიმშილი შემოგიტევთ შეგიძლიათ გემრიელად მიირთვათ.

 

რედიენტი  - წარმოადგენს წონაში კლების ეფექტურ საშუალებას,  რომელიც თრგუნავს ცხიმების სინთეზს, ამცირებს მადას,   აინიბირებს ნახშირწყლების  და ცხიმოვანი მჟავების ტრიგლიცერიდებდ გარდაქმნას.  რედიენტი უსაფრთხოა ჯანმრთელობისთვის.  დაწვრილებითი ინფორმაცია იხილეთ მოცემულ ლინკზე.

რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 4773 times