ის რაც უნდა, ან არ უნდა გააკეთოთ წონაში კლებისთვის

ადამიანები, რომლებიც წონაში იკლებენ არის რაღაცეები რასაც აკეთებენ, ან არ აკეთებენ, ვინაიდან წონაში კლება არ არის ჯადოსნური მოვლენა, და ამისთვის საჭიროა  მიზანმიმართული, კომპლექსური ქცევების ერთობლიობა.

  • ადამიანები, რომლებიც წონაში იკლებენ აუცილებლად ხშირად აკონტროლებენ საკუთარ წონას. ეს მოვლენა ეხმარება ადამიანს მუდმივ ფორმაში ყოფნაში და დროულად მოქმედების მოტივაციას აძლევს.
  • როგორი ცხიმი არ მივიღოთ? -  წონაში კლებისთვის არ უნდა  მიიღოთ ნაჯერი ცხიმები. ნაჯერი ცხიმებია: ცხოველური ცხიმები, ასევე არ არის სასურველი ტრანს ცხიმების მიღებას. თუმცა აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ  ნაჯერ ცხიმებთან დაკავშირდებით ბოლო წლებში კლველვებით ცოტა მეტად საკამათო საკითხია, თუმცა ამ ეტაპზე მიღებულია აზრი, რომ ნაჯერი ცხიმები ხელს უწყობენ წონაში მატებას.
  • როდის მივიღოთ წყალი წონაში კლებისთვის ? _ წონაში კლებისთვის სასურველია წყლის მიღება კვების წინ. რაც ხელს უწყობს კუჭში სისავსეობის შეგრძნებას.
  • არ გამოტოვოთ კვება - ხშირად ადამიანებს უჩნდებათ კითხვა, მაგ. საუზმეზე მიირთვეს ბევრი  რა უნდა ქანან, გამოტოვონ სადილი? არ შეიძლება რომელიმე კვების გამოტოვება, უბრალოდ  აუცილებელია ზოგადად  მიღებული საკვების  რაოდენბის კონტროლი.
  • დაახლოებით რამდენი ხანი უნდა გაგრძელდეს სადილი? -სასურველია სადილი გაგრძელდეს 15-20  წუთი,  მიირთვათ მცირე ულუფებით და ნელ-ნელა, ვინაიდან სიმაძღრის გრძნობა დგება გვიან,  დაახლოებით 20 წუთის შემდეგ.
  • აუცილებელია თუ არა სასუსნავის მიღებისგან თავის შეკავება? - თუ გინდათ რომ თქვენი წონა აკონტროლოთ აუცილებელია სასუსნავისგან და დაუგეგმავი ნებისმიერი საკვების მიღებისგან თავის შეკავება.
  • წონაში კლებისთვის სასურველია აწარმოოთ დღიური სადაც ზოგადად მაინც გააკონტროლებთ მიღებული კალორიების რაოდენობას, ზოგად ტენდენციას და აღწერთ კლებას დროის განმავლობაში.

 

რედიენტი  - წარმოადგენს წონაში კლების ეფექტურ საშუალებას,  რომელიც თრგუნავს ცხიმების სინთეზს, ამცირებს მადას,   აინიბირებს ნახშირწყლების  და ცხიმოვანი მჟავების ტრიგლიცერიდებდ გარდაქმნას.  რედიენტი უსაფრთხოა ჯანმრთელობისთვის.  დაწვრილებითი ინფორმაცია იხილეთ მოცემულ ლინკზე.

რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 3899 times