საკვები, რომელიც დაგეხმარებათ გულის გაახალგაზრდავებაში

კარდიოლოგთა შეფასებით ყოველი მეოთხე ადამიანის გულის ასაკი უფრო მეტია, ვიდრე მისი  რეალური ასაკი, ასე რომ თუ თქვენ ამ ოთხს შორის ხართ შეგიძლიათ დაბადების დღისთვის ორი ტორტი გამოაცხოთ ორივეზე სანთლებით, ერთი თქვენთვის, მეორე თქვენი გულისთვის.  მაგრამ ეს რომ არ დაგჭირდეთ, არსებობს საკვები, რომელიც აუმჯობესებს გულის მუშაობას და აახალგაზრდავებს მას, ჩვენ სწორედ მათ გთავაზობთ :

  • შავი შოკოლადი - 9 წლიანი კვლევევის შედეგად იმ ქალებში, რომლებიც იკვებებოდნენ შავი (ხარისხიანი ) შოკოლადით 32 % ით ნაკლებად უვითარდებოდათ გულის დაავადებები.  ხანგრძლივი კვლევებით კი დადგინდა შავი შოკოლადის კავშირი ინსულტთანაც.  17 % ით ამცირებს ინსულტის დონეს.

აქვე რჩევა, თუ არ იცით, რომელია კარგი და ცუდი შოკოლადი მარტივად, რომ გაარჩიოთ  გულისთვის კარგი შოკოლადი თუ გინდათ მასში კაკაოს შემადგენლობა 60 % ზე ნაკლები არ უნდა იყოს. სასურველია იყოს 74 % იანი ან  85 % იანი.

  • პომიდორი - წარმოადგენს არა სახამებლიან ბოსტნეულს  (რომელიც სინამდვილეში ხილია, მაგრამ ბოსტნეულს ვეძახით), კარგი ამბავი ის არის, რომ  მეცნიერების მტკიცებით პომიდორი  დიდი ოდენობით შეიცავს ლიკოპენს, ანტიოქსიდანტს, რომელიც არა თუ იკარგება პომიდვრის მომზადების დროს, არამედ პირიქით იზრდება.  ლიკოპენის მიღება ამცირებს გულ-სისხლძარღვთა დაავადებების რისკს. კანის დაავადებებს და გარკვეული ტიპის სიმსივნეებსაც კი.  პომიდორის აბების გამოშვებაზეც კი ფიქრობენ, იმდენად მაღალი ეფექტურობა აქვს მას.   კარდიოვასკულარული დაავადებების რისკს  53 % ით ამცირებს, რაც მედიცინისთვის ძალიან მაღალი პროცენტია.   პოლიფენოლებით მდიდარი განსაკუთრებით  პომიდვრის კანია, ამიტომ ყურადღება გაამახვილეთ, რომ კანგაცლილი არ შეჭამოთ ან მოამზადოთ.
  • კაკალი - მდიდარია ანტიოქსიდანტებით, ომეგა სამი ცხიმოვანი მჟავებით. მნიშვნელოვნად შეიძლია შეამციროს გულ-სისხლძარღვთა დაავადების რისკები. კვირაში 5 ჯერ ან მეჯერ  ნიგოზის მიღება  40 % ით ამცირებს გულ-სისხლძარღვთა დავადების რისკებს.  ნიგოზის სასარგებლო ნაწილებს წარმოადგენს  გულის კანი და ის ცხიმი, რომელიც ნიგოზიდან გამოიყოფა.
  • სელი - დიდი ოდენობით შეიცავს   ომეგა სამ ცხიმებს, რომელიც  ეხმარება ორგანიზმს , განსაკუთრებით გულ-სისხლძარღვთა სისტემას. მასში დიდი ოდენობით არის  ბოჭკოები შეიცავს  ჯანსაღ ცხიმებს სისხლში ზრდის
  • ხახვის ღივები (მორჩები) - ხახვს, მის ღივებს აქვს სასარგებლო შემადგენლობა. ისინი ამცირებენ ათეროსკლეროზული ფოლაქის ოდენობას და ზომას არტერიებზე.  შესაბამისად მათი მიღება ძალიან სასარგებლოა ორგანიზმისთვის.    ზოგ ადამიანს არ უყვარს ხახვის სუნი, ამიტომ თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ ხახვის უსუნო ექსტრაქტი  4 მლ დღეში.  მას არ აქვს სუნი, აუმჯობესებს ცირკულაციას და იმუნიტეტს.
  • იოგურტი - მასზე დიდი კვლევებია ჩატარებული ყოველ მესამე დღეს მისი მიღება ამცირებს ჰიპერტენზიას.   მისით ადამიანი იღებს დ ვიტამინს, კალციუმს,  ასევე მასში შედის კალიუმი.   იგურტი რაც უფრო ცოტა შაქრებს შეიცავს მით უკეთესი. შესაძლებელია უშაქრო იოგურტის მიღებაც.   მიღების დოზა კი არ უნდა შეიცავდეს არავითარ შემთხვევაში  20 გრამზე მეტ შაქარს.
  • ტკბილი კარტოფილი - შეიცავს ე.წ. ნელ ნახშირწყლებს. შეიწოვება ნელა ენერგიას კი აძლევს ორგანიზმს დიდი ხნის განმავლობაში. ეხმარება ორგანიზმს ცხიმების წვაში შეიცავს კაროტინოიდებს, ანტიოქსიდანტება. ასტაბილურებს სისხლში შაქრის დონეს.

რედიენტი  - წარმოადგენს წონაში კლების ეფექტურ საშუალებას,  რომელიც თრგუნავს ცხიმების სინთეზს, ამცირებს მადას,   აინიბირებს ნახშირწყლების  და ცხიმოვანი მჟავების ტრიგლიცერიდებდ გარდაქმნას.  რედიენტი უსაფრთხოა ჯანმრთელობისთვის.  დაწვრილებითი ინფორმაცია იხილეთ მოცემულ ლინკზე.

რედიენტი გასახდომი წამალი
Read 4255 times